Klachten
Niet tevreden over onze dienstverlening?
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Heb je een klacht, laat het ons weten. We proberen dan samen tot een oplossing te komen.
Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen. Bel ons op 073-2037003 of vul onderstaand formulier in en verstuur dit per e-mail. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
​
Klacht indienen bij KiFiD
Het kan zijn dat je na de behandeling van je klacht door De Vinq B.V. nog niet tevreden bent. Je kunt dan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) inschakelen of de zaak aan de rechter voorleggen. Het KiFiD is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. De Vinq B.V. is hierbij aangesloten.
​
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 333 89 99
Op de website van het KiFiD vind je het klachtenformulier. Stuur je ingevulde formulier binnen 3 maanden na onze definitieve reactie naar het KiFiD.
Klachtenformulier De Vinq B.V.
Hieronder vind je ons klachtenformulier. Laat ons weten wat je klacht is en vul je gegevens in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.